Dagens favoriter: Hm...

Y.

Ytterligare en dröm som går i mitt typ 10:e och nyaste motto: Försök att klä dig så färgglatt som möjligt (jo, det är ett helt konststycke det också). Fixade ihop alla plagg och accessoarer i morse, men fick aldrig tid att klistra ihop kollaget. Nu lägger jag märke till att allt är ganska-budget. Super!
Strax börjar CityAkuten (City Akuten- måndag, vettu), så jag måste snabba mig. Ciao!


Rosa tröja från H&M. Färg, färg, och dessutom - snygg färg. Jag vet inte vad det är med de flesta rosa nyanserna, men jag kan inte låta bli att älska dem.


Färgglada armband från H&M Barn. Hm, börjar genast fundera om dessa passar mina handleder också. Folk brukar säga att jag har ganska små handleder, så kanske... Äsch, måste kolla upp det där. Imorgon, kanske? (:

Svart över-axeln-väska från Wedins. Jag älskar över-axeln-väskan. För att den är så bekväm, så snygg och så... bra. Och vad underbar att jag hade sönder min gamla idag då (not). Får försöka fixa ihop den imorgon. Oh well, mycket att göra imorgon.

Tub-byxdress från Topshop. Hey, snygging där.

Skor från Ecco. Okej, även jag brukar koppla ihop ecco med aningen tantiga skor - men dessa är faktiskt ganska söta. Och ecco har väl väldigt bekväma skor också? Tummen upp, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback