Hög tofs i blåsten!

dagens
Lite extra snyggt idag. Lite extra glamouröst. Men jag hade definitift utan att tveka hoppat i den klänningen, de skorna och burit de armbanden tillsammans med en hög tofs om jag hade fått. Åh ja.

Tofsar från H&M. En hög, stram tofs hade passat perfekt  till denna outfiten. Dessutom är det skönaste frisyren när det blåser så mycket som det gör idag. Tummen upp för de fina färgerna också!

Klänning från Zara. Ibland kan det bli för mycket med färger, men här tycker jag det är alldeles perfekt. Hade det vart ytterligare en nyans så hade den bara sett jobbig ut, men här är den som sagt var alldeles perfekt. Perfekt. Perfekt. Visst passar ordet klänningen lika bra som...

... dessa skor från Pedro Garcia. Lagom hög klack för att kunna springa runt på dem en hel dag, riktigt snygga så man VILL springa runt i dem en hel dag. Spännet är ju bara pricken över i.

Armband från H&M. Jag har fått mindre dille på snygga armband det senaste. H&M har
som sagt en himla massa supersnygga.

Kommentarer
Postat av: Crazypill

verkligen lagom klack! Tack för din komplimang föresten...=)

Postat av: Karin

ojoj vad snyggt:)

2007-04-03 @ 14:10:45
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sussi

Vad fiint :D

2007-04-03 @ 18:14:00
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback