Tips



Redigera mera!

Som ni vet fotograferar jag väldigt mycket. Men för mig är halva grejen redigeringen. Medan många andra tycker att man skall spara på just den, försöka få allt att alltid se så naturligt ut som möjligt, inte överdriva och liknande - så tycker jag snarare att man lika gärna kan ösa på med lite av varje. För mig är bildredigering konst.

Så, dagens tips till er blir hemsidan
Moderskeppet. Det är en hemsida som ger många, många smarta tips till dig som är photoshop- användare. Från guider, till snabbtips och hela webb- tv- avsnitt med tips. Vi har exempelvis användt den en hel del i skolan, vid tillfällen då vi lär oss om photoshop. Så, klicka in, lär dig och hitta din egen redigerings- stil! (:

Bilder: Översta av mig, understa av syster. Jag har redigerat båda.


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Ja, det tycker jag du ska göra - men ett tips är att dra ner på citronskalet, det tar över annars ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback