TELEVISiON


Slutade idag tidigare än nästan någonsin förr. Går hem, byter till mysbyxor - och sedan är det igång med pluggandet. Varför skall det alltid tajmas så jävla illa? Jag måste ha en enorm otur liggande skräpandes någonstans i ryggsäcken.
     Tänkte i alla fall ge mig tid att kolla Idol- premiären ikväll. Älskar att sitta och skratta, eller förundras, under auditionisarna. Man behöver inte tänka ett skit.

Först skall jag duscha, och sedan försöka hinna läsa en bok som jag håller på med nu. Den jag ville ha. Verkar tjejig. We like.

En skymt av dagens kläder:
Tunika - Zara
Knähöga stövlar - Din Sko (nyinköpta och kommer snart få ett inlägg för sig själva, åh!)
Väska - Longchamp

Och: svarta jeansleggins från Gina Tricot (bästa jag provat hittills! Och billigast).

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jag vill ha svarta jeansleggings ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback