:September 2010


Var är jag om ett år? Jag har absolut ingen aning. Och det gör mig stressad. Jag vill se mig själv pluggandes utomlands. Kanske i Dublin? New York? Miami? Ottawa? Om jag skulle få bestämma, så skulle det vara just på någon av dessa platser jag är i September nästa år. Pluggar grafisk design, bild, konst, form - allt sånt. Samtidigt som jag bättrar på min engelska.

Men vart finns de rätta möjligheterna? Åter igen - ingen aning. Därför skall jag gå på utlandsstudie- mässa på tisdag. Skall försöka förbereda mig lite, men hur gör man det egentligen? Framtiden är så jävla stor. Och jag... just det - har ingen aning.

Bilder: Googlade.

Kommentarer
Postat av: Stina

Gör det!! Om det är något jag ångrar är att jag inte pluggat utomlands mer när jag var yngre. Nu har jag lägenhet, sambo, hundar och jobb. Det går inte längre att bara dra iväg hur som helst. Mina tre månader i Spanien kommer jag att minnas för alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback