News


Skorna som jag berättade att jag köpte tidigare i veckan är dessa. Helt vanliga enkla, bruna stövlar som jag varit ute efter ända sedan Djävulen Bär Prada kom ut på DVD. Det är en sjukt lång tid. Och vart hittar jag dem? H&M, givetvis. Allt finns förr eller senare på H&M.
     Klacken ligger på typ 12 centimeter så det är ju inte de lägsta klackarna jag äger direkt, men definitivt ett av de mest användbara paren. Allt ser bra ut om man har lite klack på fötterna. Flätorna som hänger runt ankeln är jag fortfarande lite osäker på, men de får nog hänga kvar tills vidare ändå. Tror jag. På något sätt känns de lite malplacerade, men jag gillar ju flätor...

Oh well. Idag skall jag plugga hela långa dagen. Usch för det.

Kommentarer
Postat av: sassa

Gud vad snygga! Vad kostade dom?

Postat av: Beth

^sassa: dem kostade 598 kronor, och verkligen värda vartenda öre i och med hur mycket jag kommer kunna anvvända dem.

2009-09-27 @ 14:42:02
URL: http://bethsblogg.se
Postat av: Anonym

oh snygga!

2009-09-27 @ 16:05:57
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback