Huvudsaken


Tipsar om köp jag gjorde för någon timma sedan och någon halva där också. Hårband på H&M för 29:50, och det var ett tvåpack. Dubbelband, ett svart och ett puderrosa. Att klämma i håret ungefär  som på bilderna ovan. Nu drog jag bara på det och slängde ihop en boll, men ungefär. Ni ser nästan dit jag vill komma, huh?

Kläm alltså upp hårbandet. Placera det första en par tre cm från hårfästet. Dra det andra några centimeter bak. Dra i håret i mellanrummen, så det blir lite puff- effekt. Snurra upp en boll. Lätt som en plätt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är jättesnyggt! Jag har försökt själv, men mitt hår är helt enkelt inte tjockt nog. Banden ramlar bara ner..

Postat av: Jossan

Ditt hår. JAG DÖR!! <3 kärlek alltså

2009-09-24 @ 23:34:57
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback