Bloggjobbar


Jag sitter och peppar inför blogghösten. Jag är inte nominerad i någon blogawards, men jag börjar så smått se mig själv som något utav en veteran. Snart 3 år och 2 månader har gått sedan jag startade upp det här stället. Saker och ting går verkligen framåt just nu, dessutom.

Så, jag sitter alltså och planerar och fixar. Bloggjobbar, som jag brukar kalla det. Har en idé som jag tror, hoppas och verkligen vill genomföra. Och det finns en sak ni skulle kunna göra för att hjälpa. Om ni har några frågor angående skor som ni skulle kunna ställa till mig - här har ni er chans! Och då menar jag inte typ proffs- frågor. Som vi alla vet är jag inget proffs på skor. Men om ni undrar något över min skosamling eller vad jag gillar för skor och liknande - ställ frågorna här. Kommer i så fall att redovisas i det projekt jag nu sitter och jobbar med... (;

Säger jag hemlighetsfullt.

En grej som är ny exakt just nu, däremot - är att jag äntligen har skaffat bloggen en egen mailadress. Dit mailar ni läsare om det är något (:
[email protected] it is!

(Bilderna tog Isabel A på mig när jag gick för VeckoRevyn när de hade klänningsmingel på Topshop i Göteborg förra året.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback