All the Gossip


Har legat sjuk i sängen ett par dagar. Men det känns lite bättre nu i alla fall. Skönt. För veckan hoppas jag kommer bli riktigt bra.

Vi börjar med en måndag, till tandläkaren. Många andra ogillar att gå till tandläkaren, jag tycker tvärtom. För när jag är där, känns det (oftast) som att saker och ting går framåt. 
     På måndag- kväll går också första avsnittet av tredje säsongens gossip girl borta i staterna. Det betyder att de finns tillgängliga för oss här i Sverige redan på tisdag. Gossip Girl- abstinensen är inte nådig just nu. Vad kommer hända? Och framförallt - vad kommer de att ha på sig? Låg igår och spanade youtube- klipp på mobilen, där Eric Daman (stylist för GG) pratade om Vanessas, Serenas, Jennys, Chucks och framförallt Blairs stil och hur de kommer te sig den kommande säsongen. Youtuba in du också! Sök "gossip girl style with eric daman" och njut.
     Vi har deadline i veckan, dessutom. Det innebär ju en del stress, men det är alltid lika kul att se den färdiga produkten. Jag tror verkligen att det kommer bli så himla bra detta här.

Sist men inte minst är ju NY Fashion Week igång. Den tillsammans med Paris är de absoluta favoriterna. Har redan hittat massor av snygg hos Style, och jag inspireras inte bara inför våren utan ytterligare lite in för hösten också.
Kolla in!

Kommentarer
Postat av: The City

Åh, längtar som tusan efter Gossip Girl!

Postat av: Johanna

nä, tandläkaren är ingen hit, haha! inte för att jag är rädd utanför att jag ev. kommer få tandställning inom en snar framtid. haha!

2009-09-14 @ 11:10:15
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback