Ahoy


Jag pluggar som en toka. Tänkte lägga upp dagens tips lite senare dock, tror jag kör ett "massa bra plugg- tips"- inlägg idag. Tänker att det både är passande för mig och för årstiden.

Skall vi köra en gammal dagens lista också? Jag tror det, nu när jag ändå är här.

Dagens vill ha: Matrialistiskt sett, ett par jeansleggings. Annars, en god bok och lite lugn och ro.
Dagens klädsel: Strumpbyxor, lång svart t-shirt, knäppt lång grå väst, cerise mössa med rosett. Longchamp.
Dagens smink: Concealer, mascara, kajal, rouge.
Dagens frisyr: Very, very, very, very bad hair day, so to speak. Därav mössan.
Dagens händelse: Fotograferingen. Säger jag hemlighetsfullt. Till en tidning vi gör i skolan, som jag är med och layoutar.
Dagens låt: Inte fan är det Carouzel med Laura Izibor i alla fall. En jättebra låt, men inte som väcknings- signal.
Dagens planer: Var att stressa, och det gick ju verkligen i uppfyllelse.
Dagens saknad: Åh, jag vet inte. Bra TV- serier? Det ekar verkligen tomt i rutan nu.
Dagens dummaste: "Kan du bokstavera Skarsgård?" No further comments.
Dagens sjuka: Den såkallade Grisen. Folk är hysteriska, och ingen vet riktigt om man har rätt till det eller inte.
Dagens drog: Russin.
Dagens roligaste: Så mycket. Skrattar konstant i skolan, trots att jag är sönderstressad. Älskar det.
Dagens favorit: Samma som dagens händelse.
Dagens köp: Det blev en cola för en energi- kick som aldrig slog in.
Dagens godis: Kvarblivna kina-puffar från igår.
Dagens humör: Lyckligt stressad.
Dagens ord: Ambition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback