No control


RUN. Det var årets första vårdag. Sitter i solen, iklädd pyjamas och tjocktröja. På altanen, ansiktet vänt mot solen. Det brände. Under ögonlocken blev allting illrött. Den färgen hade inte funnits sedan drygt ett halvår tillbaka.

Det är en sådan där dag, där man knappt kan förstå att det faktiskt kan bli varmare. Att det är nästan 20 grader varmare under Juli, Augusti. Och att man om det en dag då skulle vara 8 grader, då skulle man tycka det var kallt. Det var så härligt idag. Jag tror till och med att jag hittade ett par fräknar i spegeln när jag kom in. Små, små. Eller inbillning. Det gör detsamma.

Foto: Av mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

låter helmysigt! ooh, fler fina fräknar??

Postat av: Beth

Anna: Haha, jag vet inte det längre.. kanske trodde jag bara det när man fortfarande ser sådana där solfläckar framör ögonen för att man har sett in i solen för mycket.

2009-03-15 @ 22:41:20
URL: http://bethsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback