Just another blog


NY BLOGG. Vi jobbade med Wordpress i skolan. Uppgiften gick ut på att starta en blogg. På wordpress. Jag lyckades väl inte sådär jättebra (svårt som tusan när man jobbat i nästan 3 år med blogg.se), men en till blogg blev det. Först tänkte jag inte använda den. Men som den sucker för bloggar som jag är, så kunde jag inte låta bli.

Så, under "Extra" i sidomenyn så hittar du nu en bildlänk, till min "tanke- blogg". Den är inte alls avancerad. Knappt några bilder. Ingen vidare personlig design (men jag gillar körsbärsblommor något kopiöst, så lite personlig blev den ändå). På den här bloggen (som du läser detta på), kan du ju läsa om lite ytligare saker blandat med livstil, blandat med dagboksmaterial. På tanke- bloggen, som jag valt att kalla den i brist på fantasi, skriver jag helt enkelt om vad jag tänker på. Lite personligare. Välkommen in i mitt huvud, typ.

Den kommer antagligen inte uppdateras lika flitigt, och jag vet att många har svårt för att läsa långa inlägg fyllt med bara text. Men några kanske uppskattar den. Så det finns en länk, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback