The Lost Empire


SLEEP. Sömniga söndag. Lite överslagsräkning pekar på att jag har ägnat nära hälften av alla timmar so far under mitt sommarlov med att... sova. Och jag tänker att det betyder att jag verkligen var i behov av lov, och är mer förtjänt av det än någonsin.

Under min vakna tid har det hänt lite av varje. Nu senast - Atlantis på VHS. Är det inte underbart att se gamla barnfilmer 10 år senare? Jajemen. Nu skrattar man, om möjligt, ännu mer. Vidare funderar jag på att måla naglarna (om jag orkar), äta godis och påbörja ny bok. Funderar på: Norweigan Wood, Snabba Cash, Blonde, Vindens Skugga eller 2 Systrar... Hm.

(Appråpå det, kommer snart ytterligare två recensioner på böcker jag läste ut under blogg- uppehållet.)

Who'll Stop The Rain - Creedence Clearwater Revival

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback