Bild- bomb! 1: Vattnet är fantastiskt vackert nu. Alldeles blågrönt. Skitfint. 2: Räkmackor, check. Medan vi pyste runt åt vi en lunch ombord. 3: Tyckte att designen på denna var fantastiskt fiffig. Man blev alldeles glad. 4: Solbränd och... mina bästa solglajjor. Dem älskar jag, också. 5: På klippan, vindstilla. Med Sofis Mode, PLAZA Kvinna, Bitterfittan (jobbig bok), solglajjor, sarong, cider... härligt, är ordet.

DIVINE. Trots en småjobbig söndagsångest (det är soligt, varmt, underbart - och jag jobbar två långa dagar framöver) har jag lyckats ha ytterligare en drömdag. Idag åkte vi ut på havet. Morfar ville dörja, och tanken var väl att jag skulle ligga och sola i fören under tiden. En jobbig småblåst gjorde inte det helt lyckat, dock. Vi åt räkor, så fick morfar snart ge paus i makrill- drömmen. 

Åkte till Getryggen, och lade oss på en klippa. Och OM vi lyckades fly undan vinden? Ja, det kan man väl säga. Lä, så det skriker om det. Men alldeles jättehärligt. 

Låttips: Breathless - The Corrs

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback