Feathers and such


SO FOREVER. Absolut inspiration. Från en av de mest fantastiska visningarna de senaste åren, om ni frågar mig: Diane von Furstenberg SS09. Och då är det viktigt att poängtera, att huvudbonaderna väger upp med dubbelt trots att redan vid kläderna så är det helt fantastiskt. Jag älskar färgerna. Och också ickefärgerna. Den svarta enkla tröjan är helt och flyger i det blå, på ett helt magiskt sätt. Landade på DvFs catwalk och jag älskart.

Men som sagt - huvudbonaderna. Vart får jag tag i liknande måntro?

Kommentarer
Postat av: nadja

vilka underbar klänningar

Postat av: Anna

outfiten i mitten. Den skulle kunna få bo hos mig. Inga poblem.

2009-06-18 @ 11:31:51
URL: http://otroligtochtrivialt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback