THAT's why


ENLIGT BOTTEGA. Detaljer såsom Bottega Veneta gör dem är i världsklass. Och det är kanske därför jag tycker om dem så mycket. För att det är verkligen det lilla som är det stora, såsom mitt motto säger. Se här.

RING Och de snygga men väldigt, väldigt vanliga smuts- silverringarna med svarta stenarna kan ta och flyga någonstans. För här har vi definitionen av vackert. Ser ni den ringen? Hur den är flätad? Här är definitionen av dröm.

SKÄRP Skärp har blivit aningens överskattat de senare åren, men ibland så ser man även snygga skitsaker. Det här skärpet, om något, vill jag ha runt mig. Bohohoho. Så fint.

PORTMONNÄ Och tillbaka till flätat. Det är helt enkelt så det skall vara med Bottega Veneta. Och det är därför vi älskar de. För att dem gör det, och för att dem gör det bättre än någon någonsin kommer kunna göra. Se knäppet där. Till och med där, liksom.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ja eller hur, visst är skorna helt underbara!

Postat av: bec

svar: tack, vet tyvärr inte vilken bild du menar? kkan du skicka url till mig? :)

2009-02-17 @ 22:38:02
URL: http://justreadmymind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback