Vestiti


Hela klädställningen/delar av skorna (som också finns i en skogarderob. Samlingen börjar närma sig 50 par nu..)

Imorse städade jag garderoben. En del av garderoben. Jag plockade av lite kläder från klädställningen, och istället provade jag undanhängda gamla klänningar och annat jag inte användt på ett tag.

Och jag tror aldrig jag har visat er min klädställning. Vet ni, jag fick den för knappt ett år sedan och jag trodde den skulle bli lösningen på alla mina problem. Det var den också. I en vecka. Sedan var det lika mycket kaos igen. Jag får inte plats i mitt rum. Får börja hänga kläder på väggarna, ställa skor i skrivbordslådorna, lägga väskor under madrassen. Jag ser ingen annan utväg just nu.

Nu gjorde jag inte som vilken annan bloggare som helst hade gjort. Jag fixade inte till och hängde fram mina snyggaste kläder längst fram. Så mycket orkade inte min hjärna med. Men, nu får ni se min klädställning i alla fall. Som kanske inte är min räddning. Men som det hade vart så mycket värre utan ändå.

I lådorna under har jag myskläder/träningskläder, och i  den andra - sjalar och skärp. På hatthyllan har jag coffee table- böcker och tidningar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

älskar garderobbilder!

Postat av: Amanda

Hej!

Gud vilken fin och bra blogg du har!

Du har verkligen talang!

Har också en blogg.

Har precis lagt in ett inlägg. Bilder på chocklad pudding! Muuuma:) hihi:D

Kolla gärna in det, om du har tid och lust är det bara att slänga in en kommentar till mig:) Så jag inte somnar i soffan av tråkighet;)

Kramar!

//Amanda:)

2009-08-18 @ 22:03:51
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Passepartout

tjusigt!

2009-08-19 @ 09:17:52
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anna

varför använder du inte dina conveeerseee? <3

2009-08-25 @ 16:32:31
URL: http://otroligtochtrivialt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback