Oktoberluft


Diane Von Furstenberg, AW09

Lista inför hösten, såklart!

Din stil i en mening: Romantiskt bohemiskt tjejig.
Stilförebild: Jag inspireras av så mycket. Så många. Mest Whitney Port och rollkaraktären Blair i GG, just nu. New York-ish.
Vilket är ditt favoritmärke inför hösten: Diane Von Fustenberg! En blandning av hennes vår09 och höst09.
Vilken/vilka är dina favoritbutiker inför hösten: H&M, såklart. Man kommer inte ifrån det. Det är verkligen affordable fashion straight through.
Vad inspireras du av: Tidningar. Kändisar. Tv-serier. Väder och natur. Teckensnitt. Konst.
Vad tror du på inför hösten: Mainstream blir givetvis de lårhöga stövlarna. För mig själv blir det sköna klänningar och klackar.
Det bästa basplagget inför hösten: De perfekta strumpbyxorna.
Vilka skor tror du på i höst: Ankelboots, bara för jag tycker om dem så mycket själv. Partyskon är YSL-kopian.
Vilka färger tror du på i höst: Same old: senapsgul, lila och vinrött. Jag adderar rosa, grått och mörkt grönt.
En ideal höstoutfit: En bekväm, snygg klänning + strumpbyxor + ankelboots + mössa + massa vackra höstlöv.
Tre saker på höstens önskelista: En färgsprakande kjol. En perfekt kappa. Och en vit klänning.
Ditt senaste köp: En bok. Men i klädesväg: en klänning och en kofta från Monki.
Do's and don'ts: Do: ta vara på allt. Sista året i gymnasiet, och just "ta vara på" känns som det mest vesentliga av allt. Dont's: Lata bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback