SATURDA


Är ganska busy idag. Hoppade ur sängen typ vid 10 och började städa det första jag gjorde. Drog till ICA och köpte ingredienser, och sedan hem igen. Har städat hela huset.

Ikväll kommer tjejer och det blir middag! (: Men, då jag är helt värdelös i köket kommer A en stund innan och skall hjälpa mig. Innan dess skall jag gå ut med en hund, duscha, sminka, fixa, greja... Ja ni hör ju.. Inte mycket tid över till annat! (: Men vi hörs imorgon igen.

Ni får ett låttips, på detta:
Ordinary World - Duran Duran

Kommentarer
Postat av: Robert

Vad intressant blogg du har! Gillar bilderna!

Jag prenumererar gärna via bloglovin :)



Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se

(Prenumerera gärna på bloggen! :D )

Postat av: Veronica

Snygg blogg du har! och cool bild

2009-08-23 @ 13:49:31
URL: http://verily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback