Missa inte...


Du missar väl inte...

1: TWITTER. Jag finns ju på twitter också. Försöker använda den som ett komplement till bloggen, komma med mindre och mer frekventa uppdateringar. Det finns en rosa feed här i sidmenyn som uppdaterar blixsnabbt när jag skriver något. Annars är adressen:
www.twitter.com/Beth_Bomb (och ingenting annat).

2: NYÅRSLÖFTET... Nivet, mitt nyårslöfte? Det där om att jag skulle läsa 40 böcker inom 2009? Tja. Jag har, för att vara ärlig, inte ens kommit halvvägs ännu. Men, jag har nog ändå läst mer i år än vad jag gjort annars om åren. Jag har en sida där jag uppdaterar vad jag läst. Skall snart fixa till den ytterligare, så jag har recesioner för alla böcker också (som jag länkar till på den första sidan). Inlägget där de nylästa står i ordning, finner du här: Klick.

Bilden tog jag själv förra året, typ vid den här tiden i augusti. Då var det sommar. Nu är det typ, höst.

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack så mycket! :) har hört att Pantheon ska vara helt fantastisk också! :)

Postat av: Jessica

svar: H&M faktiskt :D

2009-08-18 @ 18:19:36
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja! Det måste ha varit jag, i blå kappa.

Då var det dig jag såg, också. Åkte upp för rulltrappan när jag såg någon som liknade dig vid skoavdelningen, men så var jag inte helt säker jag heller...

Värlen är liten ändå ;)

2009-08-18 @ 19:01:07
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback