De två


SVAREN. Det är svåra tider. Mycket svåra. Vi står inför dilemman - varje dag.

När man lämnar huset på morgonen står det 8 grader på termometern. Molnen kommer och går. Och absolut ingenting står säkert. Sedan, lämnar man skolan lite senare på eftermiddagen. Svettas i jackan. Kisar fram en huvudvärk.
     Och det är bara på grund av detta som jag känner mig tvungen att skriva detta. De två viktigaste accessoarerna nu är inga smycken. Det är sjalen - att vira om sig, värma sig med när eftermiddagen ligger runt mellantemperaturer. Och det är solglasögon. Ingen vidare förklaring, ni fattar. Helst piloter, resonerar jag med mig själv. Snyggast så.

(Och jag har börjat samla fräknar, är överlycklig.)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härlig blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback