Tröjan vår


Med en lätt huvudvärk sitter jag och tänker på vårens två snyggaste tröjor. En måste-ha (jag måste verkligen ha en liknande åtminstone) och en lite roligare, men jag vet inte om jag skulle klä mig i den. Men den är fin (och kul då) att kolla på.

HELMUT LANG Här är måste-ha-tröjan. Mönstrad, stor och halvlånga ärmar. För mig gör det ingenting om ärmarna är långa och smala och själva "kroppen" är sladdrigare. Men Helmut Langs är fin också. Fladdrig och sånt.
    Viktigast är i alla fall mönstret. Obeskrivligt snyggt.

MARC BY MARC JACOBS Och här är den roliga. Lite tidigt 90- tal. Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt. Det marina är i alla fall, som vi alla vet, en solklar favorit hos mig vare sig säsong eller år. Och lite så är det ju just i detta fall. Den är knäpp, den där tröjan.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Du skriver så bra!

Postat av: Norea

Sv: Jo det är dem verkligen! :) måste ha den blåa!

2008-09-18 @ 19:54:02
URL: http://nooreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback