Dåtid och nutid och imorgontid


Jag kom aldrig hem igår. Eller jag menar. Så småningom kom jag hem. Men det var närmare tio-tiden. Tågtrafiken stod stilla i timmar, efter en hemsk-hemsk-hemsk olycka. Så jag gick med raska steg med Isabel hem istället. Vi åt mösökar med jättegod morot- och apelsin-marmelad. Det trodde jag nog inte, men riktigt gott var det.

På kvällen vann Frölunda första trepoängarn, och jag sov jättegott. Med ett leende på läpparna, det är ingen överdrift. Jag gjorde faktiskt det.

Today I wore lots and lots of dots på mitt linne. "Linne" har jag inte användt på 2 år, så det var väl dags. Det var ingen bra-dag på klädsättet, men den var väl fantastisk i övrigt. Ja.

Och slutligen skall jag berätta om vad jag sysslar med i presens. Jag pluggar reklam och information, inför ett prov imorgon. Så det är mycket målgrupper, effekter och strategier i ett enda stort trassel i mitt huvud just nu. Men. Trasslet skall redas ut, och jag skall klara det.

Hoppas jag.

Pling.

Kommentarer
Postat av: Isabel

haha, vad är "mösökar"? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback