Varning för tidning


Jag kommer hem, är helt och hållet inställd på att det skall pluggas varken jag vill eller inte och... GLAMOUR ligger på köksbordet. Varför händer detta alltid när jag verkligen måste plugga? Och när jag faktiskt har intalat mig själv att jag ska plugga, såpass mycket att jag faktiskt redan från början har dragit upp skolböckerna och gått runt med dem ända fram tills dess att jag kommer till köksbordet.

Jag var tvungen att kika lite.

Förresten tycker jag inte alls om omslaget denna månaden. En fullkomligt livrädd Mischa iklädd mormors gardin från -70(nej, det är ingenting positivt). Lyckligtvis verkar innehållet vara motsatsen - perfekt läsning inför sommaren.

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltid när man ska plugga! Råkade ut för samma sak igår. Gah. Och jag håller med om att omslaget inte var speciellt lockande.. :/

Postat av: nathalie

glamour är verkligen bästa tidningen!

2008-05-20 @ 22:45:56
URL: http://nathalieolsson.webblogg.se/
Postat av: leia

gillar omslaget....men inte hennes blick....hade vart bättre å roligare om hon hade kikat neråt...hmm...om du förstår vad jag menar:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback