Sommarens väska looks like this...


På inhandlingslistan inför sommaren: Väska med icke-fristående-handtag. Det där hittade jag på själv, men jag skall förklara hur jag menar. Eller ja. Förklara och förklara. Det är väl egentligen bara att ta en titt på bilderna ovan. Alltså en väska med handtag som inte hänger löst utan är en del av självaste väskan. Inget fladder.

Helst av allt hade jag velat ha Corto Moltedos Saint Tropez Bag i brunt läder med typ flätade handtag, men H&M's ligger lite mer i min prisklass. Men jag säger inte "tyvärr" för det, för den är ju också skitsnygg. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lana

Jättesöta väskor. Skulle inte tacka nej till de.

Postat av: Saara

älskar läder i den där färgen!

2008-05-08 @ 09:40:39
URL: http://silkesband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback