Mission: outfit- bild i stan


Inte bara underbaraste dagen, utan även underbaraste outfit-bilderna. Om du frågar mig :P Stod och hoppade framför ett övergångställe och det var nog inte bara roligt för mig, Isabel och Miaah. Utan även för bilresenärer. Bussresenärer. Spårvagnsresenärer. Förbipasserande. Förbicyklande. Haha, det var kul helt enkelt.

Jag vågade barbent idag! Bästa valet på länge. Jag hade på mig tre
armband; två från Bältesspännarparken och ett från Thailand. Jag hade på mig en t-shirt med fjäril-tryck från Lindex och därunder jeansshorts från H&M. I midjan hade jag ett band jag hittade i mormors sylåda, som jag hade knutit till rosett i ryggen (tyvärr ingen bild på det :/ ). Så hade jag jordgubbsskorna, och orangea solglasögonen! Plus Longchampen. Plus slarvknut på huvud.

På bilderna uppifrån och ner:
- Miaah och jag.
- Isabel och jag.
- Moi.
- Isabel och jag. igen :P

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

fint :)

Postat av: i

UNDERBARASTE UNDERBARN!

2008-05-09 @ 23:37:33
Postat av: frida : )

härliga bilder :)

2008-05-10 @ 10:25:29
URL: http://fraijda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback