Det finns bara en 24 mars år 2008

98761-1624
En bild som har månader på ryggen. Men som jag ser ut att må där mådde jag ungefär när jag hade ätit massa godis på alldeles för snabb tid. Och sedan gillar jag håret på bilden, tänk om det faktiskt kunde se ut så när man rör på sig och lever också.

Dagens låt: Så fort låtarna är ute ur festivalen blir de bra. Lasse Lindhs "¨Du behöver aldrig mer vara rädd" är ett bra exempel.
Dagens frisyr: Det hänger och slänger.
Dagens smink: Lancôme L'extreme mascara, Estée Lauder rouge, Make Up Store concealer och Maybeline kajal.
Dagens klädsel: Blå jeans (H&M) och ett svart linne (Marwin), och så en storliten tröja från Gina Tricot.
Dagens göror: Jag har skrivit många långa rader och ätit godis.
Dagens vill ha: Nya vita tygskor, för de förra har gjort uppror och Karlssons klister har flyttat hemifrån.
Dagens mat: Kyckling och ris, och våfflor:P
Dagens tråkigaste: Illamående på grund av godis?
Dagens läsning: Senaste numret av Solo.

Dagens köp: Senaste numret av Solo.
Dagens mående: Jag känner mig som ett vandrande kylskåp, men i övrigt mår jag bra.

Kommentarer
Postat av: Philip

Gillar bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback