Oui

Jag vill lära mig franska. Allt låter ju fint på franska. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är skitgott. ;) Inte för att du frågade - men det är hursomhelst bara cirka 1 dl naturell yoghurt och 200 g frysta hallon. Som är mixade. Superenkelt - dock väldigt kallt, haha. ;)

Postat av: sanna

Svar: Det är inga regler, det är bara tips (:

2008-06-12 @ 14:11:59
URL: http://sannasrum.devote.se
Postat av: sanna

Jag håller med dig massor om att man ska vara sig själv. Men idag när vi har bloggare som Kenza, Blondinbella och StinaLee så är det många som vill göra just som de - få många besökare, bli kända och tjäna pengar. Alltså är det bara tips för dem, eller ah, sen om man bloggar för sin egen skull så ska man ju göra precis som man vill (:

För att bli känd tror jag att det är bra att gå sin egen väg också. Men hur som helst (:Det är tips!

2008-06-12 @ 14:21:44
URL: http://sannasrum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback