Jobbigt. Jobbigt. Jobbigt.


Jag sitter på altanen och kan inte bestämma mig. Igen. Alltså, det här börjar bli ännu mer vanligt än... vanligt. Jag kan ju inte ens bestämma mig vilken kopp jag skall ha oboy i på morgonen längre (och det borde inte vara ett svårt beslut klockan 6 en vardagsmorgon - det borde bara vara att ta en och skita i vilket).

Jaja. Jag har i alla fall bestämt mig för att byta header. Och det har jag egentligen redan gjort när det här inlägget skrivs, MEN jag har ett alternativ som är minst lika bra. Nej, det är lika bra. Äh, jag vet inte vilken header jag skall ta. Och som bilden på detta inlägget kanske antyder lite, så är det faktiskt inte färg eller svart-vitt som är det stora beslutet. Nej. Det gäller två helt olika bilder! Och det gör ju inte det hela mycket simplare. Det gäller somriga-läppbilden-ifärg(ovan) eller sommar-i-motljus-också-i-färg.

Åh. Det känns som någon kör runt med en elvisp (det blev nästa elvips) innanför skallbenet på mig. Och dessutom trycker på den där vispa-extra-snabbt-men-fan-det-händer-ju-ingenting-ändå-knappen. Ja, jag har faktiskt äkta huvudvärk av denna ständiga djävla beslutsångest. Åh. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback