Ledig


Nu är jag ledig i några dagar framöver! Hoppas på massor av sol. Bad blir det ändå. Båt också, förhoppningsvis jättemycket. Morgondopp och kvällsdopp och dagdopp. Ingen väckarklocka. Som sagt: kul att jobba men skönt att njuta av sommaren också.
     Ikväll har jag ätit godishjärtan och inte så mycket mer. Ett av mina favoritpar glajjor från Jane Norman gick sönder. Då var jag inte glad.

Bloggen dör ut, och ni vet att det kommer att bli bättre. Just nu är det väldigt mycket foto på Fjällbacka- miljöer, men det är så livet ser ut nu och därför blir det så(: Hoppas ni gillar det ändå, så blir det mer mixat innehåll när hösten är på gång igen. Pling!

PS. Så där såg himlen ut här utanför för 10 minuter sedan. Snyggt och vackert på samma gång.

PS2: Jag ber om ursäkt för ev särskrivningar och andra konstigheter nu under sommaren. Since jag oftast bloggar under kvällarna, trött som en sengångare, så blir det skitkonstigt ibland helt enkelt. Så om det blir fel och jag inte orkar gå in och ändra... så blir även detta bättre frammåt sensommarkanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback