Har slagit huvudet i en väska

98761-1569
Jag har drabbats av väskproblem, och inte väsk- problem som i att vill-ha-den-väskan-men-har-inte-råd utan mer någon ohälsosamt. Min arm lägger av. Den domnar och beter sig obehagligt och det kan jag inte påstå att jag vill leva med. Kruxet är då att jag KAN inte leva utan en väska. Där bär jag ju med mig vad jag behöver. Nej, väskan (väskorna) måste stanna. Har ni några tips på vad jag kan göra? Det gör ont här.

Och okej. Jag har ett sånt där jag-vil-ha-väska- och så vidare- problem också. Grå från Marc Jacobs med gulddetaljer, dragkedjor och snygga handtag. Se bilden bara. Och förstå vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: amanda.

din blogg är asbra! :D
vad har du för teckensnitt/storlek ?

2008-01-16 @ 21:16:46
Postat av: amanda.

btw, det här é min bloggs URL ;
www.tonat.blogg.se

2008-01-16 @ 21:17:27
Postat av: Beth

Amanda: Tackar! Oh du, har jag nästan glömt. Tahoma är det i alla fall. Sedan är det någonting... 10 kanske? Ingen aning. Testa fram!

Postat av: Frida

Den är ju försjutton underbar!

2008-01-27 @ 12:28:11
URL: http://finafridas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback