Gillar'en!

98761-1581
Det har blivit extremt lite eget foto i bloggen senaste dagarna. Förklaring: jag har inte laddat batteriet. Förrän nu. Jag har tankarna på tusen andra olika håll just nu :P Resa, skola, förkylning, väder, kläder...

Tur som tusan att det finns så mycket annat snyggt att blogga om. Som läderjackan istället för skinnjackan. Jag har aldrig riktigt gillat ytterplaggen med de halva armarna, men är det inte något extra i Miu Miu- skapelsen? Och hur det kan bli ett så snyggt fall i en jacka, och dessutom i en utav läder - jag kan inte kalla det för annat än ett mirakel? :P

Kommentarer
Postat av: fashion by tk

Vad snällt sagt, tack :)

Postat av: Miu Miu

De var otroligt snugga båda två!

2008-01-30 @ 16:02:02
URL: http://miumiu.blogg.se.blogg.se
Postat av: Jossan

Måste bara fråga om man kan få tag i din MSN-adress på något vis? :) Har lite frågor om bland annat språkresor... :)

2008-01-30 @ 18:21:56
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback