Thailand: vad ytlighet kan vara synonym med


Hej på bildkvalité. Men jag började så smått tröttna på bildlösa inlägg och när Celestina- clutchen i pärlemor krockade med ögat som blev summan en kasskassbild i bloggen. Idag har jag.... badat. Solat. Och... paddlat:P Kul, faktist, trots att min onda handled inte tyckte samma.

I Krabi fyndade jag lagom. En jättesöt randig tröja och en Matthew Williamson- inspirerad tunika exempelvis. Ikväll blir det ännu mera shopping. Sista Thailands- shoppingen, faktiskt :/ men sedan har vi ju flygplans- handlingen kvar. På inköpslistan: rouge, mascara, eyeliner och andra ytligheter. Men som H nyss skrev till mig (eller hon skrev ungefär såhär i alla fall): ytligheter är i alla fall roligt.

Och det är så sant som det är sagt. Hej på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback