...fast jag kanske borde sova, trots allt?

98761-1587
Egentligen vill väl det mycket lilla som finns kvar av min jet lag att jag skall flytta mig till sängen och sömnen snarast, men som sagt - det är inte mycket kvar och det är lika bra att stå ut med det lilla så det någon gång går över. Så jag sitter här och gäspar och är lite glad istället.

Jag köpte fräcka tygskor idag. Användbara är väl bästa ordet för dem, men bekväma får jag erkänna också. Och igår fick jag PLAZA av pappa. Jag köpte ELLE idag. Och GLAMOUR hamnade i brevlådan. Jag har väldigt mycket att göra i helgen, alltså. Tjingpling!

Kommentarer
Postat av: Yingying

Oja, det är jobbigt att vara jetlaggad men lika bra att ta itu med det på en gång så att man slipper vara osynkad. Hoppas modemagasinen lyckas hålla dig vaken! Det funkar för mig.

Postat av: Beth

Yingying: Jodå, ett lyckades jag åtminstone ta mig igenom innan ögonen stängde igen för igår (:

2008-02-23 @ 10:37:05
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Jossan

Du verkar ha värsta tidningshelgen framför dig, jag gissar på att du kommer att komma över flera tidningar under helgen? (;

2008-02-23 @ 16:02:30
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback