Leva, läsa, shoppa


Jag fick en bok. När jag väl har lediga dagar, och böcker som jag tycker om... Jag ger mig in i boken, och sedan lever jag  genom den. Läser bara hela tiden i sträck. Jag sover och vaknar, men allt där emellan bestämmer boken vad som skall ske (stämmer jättemycket - jag äter mindre och gör ingenting annat, i princip). Igår gav jag mig in i denna, flyttade till Forks. Det är anledningen till frånvaron igår (:

Idag fick jag dock slita mig loss, innan sista halvan av boken skall levas och läsas. Mellandagsrean! Ni skall få se. Jag är så jävla nöjd.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag skådar en helt fantastiskt underbar bok på bild!

Postat av: Beth

Jossan: Yes you definately do!

2008-12-27 @ 11:52:29
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback