Det lilla är det stora


Igår mixade jag lite såhär. Detaljer. Det är något speciellt. Detaljer såsom accessoarer. Detaljer såsom små ord. Detaljer såsom stora ord som inte blir hörda.
Detaljer såsom klar luft. Såsom tystnad. Såsom morgonkyla. Såsom leenden, ögon, småsmå rörelser.

Mitt favoritmotto är "det lilla är det stora". Egenkomponerat och kunde inte passa mina tankar bättre. Hur allt smått blir det som är som bäst.



Och förresten. Någonting som jag inteinteinte vill ta upp i mina inlägg för det är så jävla tråkig läsning, men snälla - sluta göra reklam för era bloggar genom kommentarer i min blogg.
     Det gör mig glad som tusan när jag ser att jag fått kommentarer. En sån detalj, ni vet:P Inte lika roligt när jag upptäcker att innehållet inte berör det jag skrivit eller fotograferat överhuvudtaget. Det här är mitt utrymme som jag mer än gärna delar med er. Men det är ingen reklamhörna för andra bloggar som jag inte har en aning om. Pling!

Kommentarer
Postat av: lovisa

vill ha ditt nagellack!

2008-08-25 @ 20:45:06
Postat av: Beth

Lovisa: Mavala Paris, finns säkert i en butik någonstans nära dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback