Dear shoes


Förra årets höstfavoriter känns om möjligt ännu lite snyggare i år. Det kan man kalla fynd! Jag köpte de på skopunkten för att jag gillar rund tå. Klacken var bekväm. Och det där spännet kändes ju kul. Och sedan använde jag dem så mycket som möjligt ända tills klacken blev totalt nersliten. Sedan orkade jag inte gå till skomakaren så nu står de mest bara här, men snart skall jag nog ta med dem till någon som kan trolla dem användnbara igen. Så skall jag försöka använda dem lika mycket i år igen. Så grymt snygga är dem, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: anna

Jättesnygga skor och lagom hög klack

Postat av: Jennie

snygga skor

2008-08-12 @ 12:47:40
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback