Ett inlägg för hela dagen

98761-1358
Detta blir troligen enda inlägget idag. (Tjiho, vilken rolig inledning jag fick till där :P !) Skall till Fjällbacka, och det blir... helt enkelt inte mycket tid över till blogg-blogg. Vad det däremot bli ungefär nu är ett ganska långt inlägg istället. Ett "i-min-väska" inlägg. Var väldigt längesedan senast. Så, here you go:
98761-1359

Jag fattar faktiskt inte riktigt själv hur allt får plats. Men jag slänger helt enkelt ner vad jag behöver, så rättar det till sig själv på något vis. Här är vad jag just nu har i väskan:


MakeUpStore- magazinet: Fick det för 20 pix istället för 80 när jag var på sminkkursen. Här är det redigt med beauty- inspiration vill jag lova!

Iriver Clix2: Här finns; musik från typ allt och alla (går varmast just nu:
Radio Nowhere, Alloway Groove samt Vem har lurat alla barnen?), bilder på favoriterna från NYC fashion week, annan inspiration och en jäkla massa roliga och o- roliga spel.

Fickspegel: Sötaste i väskan. Köpte den på Prickig Katt (Grebbestad) i somras.

Solglasögon och blommigt solglasögonfodral.
Portmonnä och hårspännen.

The Notebook:
Är skitsvårt att börja läsa något efter att man har läst ut en Harry Potter- bok, men äh. I'll give it a try. Notebook- filmen är ju brilliant, så det skall nog funka.

Gymnasiekalendern
♥ Journalist- blocket
♥ En annan kalender
♥ Chockrosa pennfack som håller på att gå sönder,
det är för litet - innehållet för mycket.

♥ Ett orange paraply samt en orange mobil: Anna i klassen påpekade att jag nog var en orange tjej. Flera höll med. Inte jag :P Men tja, det är väl inte fyskam kanke.

Hudsalva.
♥ Kamera, hej.


Nu: Ut och gå med hund. Orkar.Inte.Nej.Nej.Nej.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Sött innehåll :) Hoppas du får en jättefin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback