Somehow, somewhere...

98761-1433
Charlotte Ramping bränner kalorier, jag...


Igårkväll när jag (i vanlig ordning) försökte sova, kom jag på att jag minnsann skulle börja med ett nytt, nyttigt liv. Detta efter att ha sett en reklam där de sa att man skall få i sig minst 500 gram grönsaker och nyttigheter per dag, och jag kommer på att jag inte ens får i mig det under en vecka. Aj.

I alla fall så har min dag sett ut såhär: Frukosten bestod utav de hederliga gamla rostade mackorna. Efter lunch bestämmer jag mig för att det skulle faktiskt inte skada med en varm o'boy, så en sådan slinker ner i kistan. Därefter råkar jag köpa en bit godis. Och okej.. En bit till. Väl hemma blir det 5 laggar våfflor, tillbehör: cirkus 1 deciliter socker.

Slutsats: Det skall bli bättre, somehow. Ikväll tillexempel, då blir det sport! Jag skall se på ishockey! Frölunda möter Brynäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback