Så ser dagen ut

98761-1386

Oktober 1, soundtrack: Alloway Groove - Paolo Nutini.
Dagens frisyr: Det blir knut, eller snarare bulle, på huvud. ..vilket gör mig cirkus 10 centimeter längre.
Dagens smink: Eventuellt lite trötta-ögon-magi, och lite mascara. Men man vet aldrig.
Dagens klädsel: Tunika från Vero Moda. Väska från farmor. Bruna pumps med bred klack. Svarta strumpbyxor.
Dagens planer: Tandläkaren! I 1½ timma! Sjukt?
Dagens vill ha: Internet på laptopen, snälla please.
Dagens frukost: Jordgubbsyoghurt, russin och kanel. Mums.
Dagens middag: Troligen pizza. Om jag inte får väldigt ont i tänderna efter tandläkaren. Då blir det något annat. Men det kanske säger sig självt? :P
Dagens mående: Jag har inte bestämt mig för om det är en bra eller en dålig dag. Så jag mår ganska mittemellan just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback