Rättvist mode

98761-1397

Bild från Världskulturmuséet.

Jag brukar inte gå och kolla på utställningar, men de få jag vart på som jag faktiskt gillat har vart på Världskulturmuséet i Göteborg. De för fram ämnena på fler en ett intressant sätt, och dessutom är utställningarna alltid väldigt aktuella.

Just nu och fram till årsskiftet pågår utställningen Fair Fashion, och den är jag själv lite nyfiken på. Såhär beskriver Världskulturmuséet själva utställningen, kort och gott: "Hur påverkar det du har på dig världen? Hur kan du kombinera din shopping med en hållbar utveckling?".

Hade passat perfekt att kolla in en regnig dag som denna - om det inte vore för ett visst prov på morgondagen....:P

Kommentarer
Postat av: Ellis

Beth, sedan när du är klar med allt du måste göra och sånt, då bara måste du hjälpa mig med bloggen, alltså jag och teknik = inte okej:(

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-08 @ 16:18:58
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback