Omslaget är så snyggt, så snyggt det med

(:
Fick Modetre igår. Jag gillar den tidningen bara mer och mer. Den är allt liksom. Allt som man vill läsa om mode. Och jag känner det som om jag skulle tycka att det var lika kul att läsa detta numret (och andra) nu, som att läsa det (dem) om typ tio år. Inspirerande som tusan. Snyggt gjord.

I och med att jag började läsa den typ vid 00 igårkväll så orkade jag inte läsa hela. Kollade bara in lite vad den innehöll. Men snart skall jag kasta mig över den. Speciellt reportaget om Chloë Sevigny. Människan som måste vara coolast på jorden.
Jag gillar henne. Jag gillar Modette.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och andra intressanta saker!

Postat av: Scottpotential

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-04-21 @ 09:17:44
URL: http://scottpotential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback