(Mitt tangentbord hackar. Jobbigt.) Dagens dröm.

(:
Dagens dröm. I rutigt. Och ja, jag är lite trött (: Har bävat sedan jag vaknade i morde för att det är måndag och hel skolvecka framför en imorgon. Usch. Och vad bjuder veckan på då? Stressigt energiarbete, 2-3 svenska- "arbeten" att skriva (åtminstone få idéer om), försöka bli färdig med ett andra världskriget arbete som jag knappt börjat på och engelska nationella - muntligt. Usch. Förhör i energi också.

Nej, ni skall inte behöva läsa sånt (; Vi kör på drömmen istället, en aning skojsigare;

? Skjorta från Topshop: Jag tänkte direkt på
denna bilden när jag såg denna. Och det är ju inte direkt fel. Rutiga skjortan är något jag tänker satsa på till hösten.

? Shorts från H&M: Fagra som få.

? Pumps från Vintage by Mint and Vintage: Vem vill inte trippa runt i dessa? Så coola.

? Armband från Kyssjohanna.se: Sött, och inte allt för dyrt. Kanske något man bör lägga pengar på? (ajaj, spara)

Kommentarer
Postat av: Amanda

åå vilken snygg skjorta! och shorts, och skor, och armband... LOVE IT :D

Postat av: Clare

åhh vad fint armband. Såg inte det när jag var på hemsidan men ska nu genast öeta fram det ;)

/C

2007-05-07 @ 16:53:36
URL: http://clares.blogg.se
Postat av: Lolita

Åh det där armbandet... vill ha!! :)

2007-05-07 @ 22:43:38
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Mimo (fashion stylist i Paris)

Det är min kompis som äger de pumpsen nu, haha! De får iallafall turen att trippa omkring här i Paris (-;

2008-12-12 @ 17:45:11
URL: http://mimostyle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback