Två indiska- favoriter

Jag älskar allt hos Indiska för tillfället. De är verkligen ett sjukt bra exempel på att man kan gå från botten till toppen på nolltid. De har snygga kläder - men inredningsprylarna är nästan snyggare, bättre, vill-ha-igare!
En dag skall jag göra om mitt rum, och göra det i ren Indiska- anda. Så fint.
Nu till två grejer jag fastnade extra för igår när jag tittade in i en av alla deras butiker. Jag rekomenderar att köpa!


Chokladtvål för 39,50:-
Den ser både ut som choklad och luktar som choklad! Det var nästan så jag fick mig ett infall och vilja köpa den, bara för att äta upp den. Nästan.
Jag har nästan utveckat ett beroende även för gott doftande tvålar också - och jag bara meddelar: min favorit har fått konkurrans av det tuffaste slaget!


Vas med fjärillar för 179:-
När jag såg den här inträffade en grej, som bara hänt en gång tidigare. Och även denna gång i en indiska butik: Det kändes som jag skulle falla ihop, men ändå på något sätt flyga upp och sätta mig bredvid denna underbaring till vas! Sötare sak var det längesedan jag såg.
Gud, vad fin den är. Gud, Jisses, Amalia (?)!

Kommentarer
Postat av: Maria

yuuuuhuu du är utmanad :D
cooolt med chokladtvål, det skulle sluta med att jag åt upp dne haha!

Postat av: anna

wow, nice tvål!

2007-03-19 @ 19:25:32
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: Beth

Maria: Utmaning antagen! Vad skojjigt (: haha, samma här (;

Anna: Heller hur? Och bara två tjugolappar dessutom.

2007-03-19 @ 20:39:29
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Marie

Hahahaa sjukt jag googla på indiska tvålen eftersom jag köpte chokladtvålen idag ÄLSKAR DEN! köp den

2007-04-11 @ 22:55:31
Postat av: Henrygrete

Greetings. This site is so full of information

2010-06-15 @ 13:31:12
URL: http://henrygrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback