Tussilago!

Tussilago!
Äntligen!

Oh my god vilken underbar dag, säger jag bara! Solen skiner, det är +14°C i skuggan och jag mår överbra. Det är nästan för bra för att vara sant. Mamma har äntligen hittat tussilago dessutom! Jag är överlycklig, tussilago är bäst.

Började dagen med att gratta pappa som fyller år idag. Därefter en lagom lång frukost, lite pianospelande och därefter gick jag ut för att spinga/powerwalk (blandat)! Ingen av mina vännor kommer tro mig, men jag gick faktiskt ut och sprang - frivilligt. När jag kommer in gör jag lite step up, och sedan sätter jag och syster på friskis och svettis- videon (typ från nittiotalet). Jag är jätteglad idag, kort sagt.

Nu: lite städning, en dusch, sola och fika utomhus. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, tussilago! Vad kul :D ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback