Systrar i Jeans

Cdon.com , ungef?r 160-170 pixSystrar i jeans i brevlådan när jag kom hem. Läste böckerna och älskade varenda en. Och dessutom är tydligen America Ferrera (Ugly Betty) med. Så den skall jag minsann kolla på sedan. Har någon sett den? Är den bra?

By the way; Imorgon har vi i klassen sovmorgon till och med 12.20! Hah, jag känner mig väldigt tursam för stunden...






Uppdaterad:
Man blir ju alltid lite besviken på filmer vilka är baserade på böcker (som man läst), men för att vara en sådan film så tycker jag att systrar i jeans var riktigt bra och mycket sevärd. Lite seg i början kanske, men den växte fort tycker jag. Jag vill inte betygsätta nu - men om - i så fall skulle jag betygsätta den uifrån en alldeles, alldeles egen skala.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hon är med och spelar Carmen! Jag har sett den fast jag gillar den inte så mycket. Å andra sidan gillade jag inte böckerna heller. Min syster däremot älskade böckerna och därav filmen...

Postat av: em

Den är helt okej, men böckerna är mycket bättre tycker jag.

2007-03-06 @ 18:06:05
URL: http://emmamarielle.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag har filmen och jag älskar den! ;) Böckerna är helt otroliga och filmen håller NÄSTAN lika hög standard! :)

2007-03-06 @ 20:29:16
URL: http://thjossan
Postat av: Maria

Den filmen va döbra! har inte läst böckerna dock... vetu om de andra systrar i jeans böckerna ska bli film?

2007-03-06 @ 20:44:37
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback