Onormalt

Tro mig när jag skriver att jag är den människa som ogillar plagget jackan mest i hela världen. Jag tycker det är så klumpigt och kan förstöra en hel outfit på något sätt. Inte alltid, men ofta. Dessutom är jag ju ett riktigt sommarbarn, och i den världen finns inte ens jackan.
Men nu blir jag helt förvirrad. För nu finns det så sjukt mycket snygga jackor, och helt plötsligt så finns det storlekar som inte ser ut som stora sopsäckar på mig. Jo, PRECIS ALLA storlekar har tidigare gjort det. Jag köpte ju en rosa snygging häromdagen, men nu vill jag ha denna nedan också. Fast en grå, tror jag. Spela roll - jag vill ha den!
Kan man verkligen köpa två jackor till en vår? Kan JAG det? Det ligger inte under rubriken normalt att Beth vill köpa jackor för 800pix, under det totala loppet av 1 vecka.
H&M

Kommentarer
Postat av: Lolita

eftersom det har blivit kallt igen, är det helt ok att köpa en jacka till! :D

Postat av: Anonym

vart kmr den ifrån ?

2007-03-20 @ 18:11:26
Postat av: Beth

Lolita: Låter som en mycket bra anledning till att köpa en till, tycker jag! (:

Anonym: Från H&M (:

2007-03-20 @ 18:34:44
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: alma

åh, jag sa ju att jag hade stått och hållt i en rosa jacka, när du hade köpt din snygging, och det var just den här jag pratde om! :D skitsöt och precis lagom stor på. Syrran har den i grönt - means att jag kan låna den :D

2007-03-20 @ 20:20:28
URL: http://almah.blogg.se
Postat av: Hide Secret 2 Cliffhanger Castle

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback