Nya skor! Tjoho!

skor fr?n din sko f?r bara 180 kronor
Varken bloggen eller tiden är på min sida idag, så jag slänger bara iväg en kort uppdatering. Var med på ICA idag, så jag sprang förbi Din Sko också. Ett par vita tygskor gick jag därifrån med. Jag är nöjd som en sommardag (huh? jag vet inte ens själv vad jag menar), men är lite osäker på skosnörena som snarast kommer gå sönder. Nej, din sko är inte kända för kvalite vad gäller just skosnören. Men det är väl bara till att köpa nya, is'nt it?

Imorgon har vi engelskt nationellt prov hela förmiddagen. Hoppas som tusan att språkresan förra året hjälper mig lite även vid detta tillfälle. Jag tycker språk är kul och det brukar räcka ganska långt. Håller tummarna för att detta skall funka också nu, då. När skolan slutar skall jag stanna kvar. Då är det nämligen dags för religionsprovet jag missade när jag hade influensan. Skall tydligen vara en riktig mardröm. Buh.

Nu skall jag hoppa in i duschen, och sedan skall jag käka
Bel Vita. Becaus Im Worth It. Ungefär. Chao! (vi kör på spanska för omväxlings skull).

Kommentarer
Postat av: Elin

Yeah sånna pjucks har jag också, sköna som skum!

Postat av: Ellis

Ja usch jag har också nationella imorgon,hela landet..jag är så nervös.Lite skakis,jag hatar hörövningar för jag somnar bara haha.

2007-03-15 @ 22:21:48
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Mikaela

Jätte fina skor (;

2007-03-18 @ 17:49:10
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback