Mitt mål med sommaren 2007

dagens
Okej, marängerna blev misslyckade. Igen. De har alltid blivit bra förrut, men de senaste två gångerna jag har bakat dem har de blivit alldeles söliga i mitten. Varför? Jag fattar ingenting.
Dagens dröm går som... en regnbåge  på brun himmel.

Chloé Voile Smock Mini Dress är ett riktigt ha- begär. Ibland önskar man att det räckte med  att man tycker det är kul att sy, men så skall man ju kunna också. Det blir mitt mål med sommaren 2007 - lära mig sy bra!

Chloé Mini Edith Satchel. Åh, varför i herrans namn måste ALLT (nåja, nästan allt) Chloé gör vara så sjukligt snyggt. Det finns tillexempel inte ett fel på denna väskan; den är snygg; den är snygg; och... den är snyggast.

Peeptoes från Wedins riktigt strålar ut "vår". Också sommar går bra. Och om det inte vore för kylan så skulle hösten och vintern också fungera - för de är ju så söta!

Halsband med rosa sten från Ms Bijoux. Jag är fullkomligt kär i färgen på stenen. Isglass- rosa... låter inte helfel va? Ser inte helfel ut heller, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: alma

oh my! shiiit vilken underbar klänning! du är grymast på kollage, hörru du! puss puss

Postat av: Hanna

Oh jag har också fått lite "rosamani", härligt med färg nu när det äntligen börjar bli vår! :)

2007-03-29 @ 21:14:57
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback