Min dåliga skitdag

mcflurryJag har en dålig dag. 
-
Vaknade 5.30 imorse, för jag skulle till tandläkaren 7.30
Hos tandläkaren spände de åt hela underkäken. GJorde inte ont på direkten men ungefär en timma efter började det värka som.. ja, och sedan har det...
- ... gjort ont hela dagen för våran skola har ingen sjuksyster för tillfället och är tydligen helt tom på något så vanligt som PANODIL. Jag blir arg på det.
Och jag har inte en aning om hur musikprovet gick. Hoppas det gick bra. Jag tror jag svarade rätt på det mesta, men som vanligt blir jag alltid jätteosäker.

Jag skall gå till McDonalds och köpa glass. För det är jag värd. Tycker jag i nuläget. Och så gör det lite mindre ont i käften - om den kyls. Anteckna det. Over and ut.

Kommentarer
Postat av: Jossan

En utmaning kanske piggar upp? :)
http://thjossan.blogg.se/1173364453_utmaning.html

Postat av: Jossan

Det var jag, men det kanske du förstod? ;P

2007-03-08 @ 15:57:41
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback